Oficines al costat del Trinquet. Ronda Quémalo s/n Faura (València)
-Apertura l'últim divendres de mes a les 20 hores

16 de novembre del 2014

Sot de Ferrer

Des del calvari de Sot de Ferrer a la comarca de l'Alt Palància, parteix aquest ruta que ens du a la Calera de San Antonio i al Navajo León amb magnífiques vistes de la Serra d'Espadà, del curs del riu Palancia, de la Calderona i de la Serra del Toro.
La ruta en un principi segueix les marques de SLCV-116 per després de passar el Navajo León en un encreuament de pistes deixar-lo, continuant a l'esquerra per camí de terra -sense marques- fins entropessar-se amb el PRCV-320 que seguim a l'esquerra fins al centre d'interpretació de la dehesa de Soneja. Després tenim dos opcions seguir les senyals del PRCV-63.7 o el track dels nostres companys de "Trotasendas Benicalap" per arribar a Sot de Ferrer.
Calvari

Ermita de San Antonio

Navajo León

Riu Palancia

__________________________________RUTA_______________________________

Sot de Ferrer - PRCV116 Ermita de San Antonio de Padua - Calera de San Antonio - Navajo Leon - PRCV320 Riu Palancia - Centre d'interpretació del paratge municipal de  la dehesa de Soneja - PRCV63.7 Sot de Ferrer

_________________________________DADES______________________________

2h.45min.
-Dificultat
Baixa

Participants: Tere N., Mª José, Soraya, Tere P., Mª Carmen, Antonia, Eugenia, Lledó, Javi, Felix, Juan, Juanfran, Juanmi, Héctor, Manolo, Alejandro, Enrique, Juanjo, Antonino

La ruta l'hem feta seguint la descripció de Trotasendas Benicalap, menys l´últim tram que hem agafat el PRCV 63.7 des del centre d'interpretació del paratge de la dehesa de Soneja a Sot de Ferrer.

juanfran ha dit...

Escric per maria jose, no se que voldria dir pero sera:ruta molt bonica, lo millor l'esmorzar, etc...